Forumsvar skapade
- FörfattareInlägg
Uppföljning. Vi slipade av insidan av fälgen lite lätt för att ta bort gammal färg och annat elände och slängde på fyra nya däck. Det verkar fungera kanon utan slang, i alla fall de första 50-60 milen. Borde provat slanglöst för länge sedan, det skulle sparat mycket tid och elände. Återigen, tack för hjälp med kloka tankar och synpunkter // Fredrik
Tack snälla för alla svar. Har nu beställt fyra nya General Grabber AT3 och så får vi se vad min däckkille nu har att säga om slang eller slanglöst. Det är väl inte svårare än att prova slanglöst kan jag tycka. Det kanske också blir fyra nya fälgar av modernare snitt framöver. Bil är en riktigt bra spargris! // Fredrik
[quote quote=71902]Kolla numer på fälgarna, kolla alla och om olika meddela alla olika artikel nummer så kan vi nog hitta dem och se om de är för slang eller utan
[/quote]
Hej, hittade 5 olika nummer. 1390, ANR4636, FV2000727, 5.50Fx16x33, OO343J samt EO352J (skillnad på sista nr) Vilken kan vara artikelnr?
Mvh FredrikHej och tack Per och Pär för svar!
Plockade ånyo bort kontakten bak för att sätta i en reserv som jag hade liggande. Den fungerade dock inte då den bara hade två stift. Så jag tänkte att jag plockar fram skruvmejseln och bråkar och böjer lite på gamla kontakten med tre stift igen. Vips så fungerade ljuset. Det var enkelt löst. Kan dock inte fatta hur det kunde vara mörkt både fram och bak tidigare och då bara med 6v i sladdarna, för att sen helt plötsligt få tillbaks 12v fram. Det kanske finns en logisk, el-logisk, förklaring till detta. Jag har ljus igen och jag är glad för det.
Tack igen! // F Gibson
- FörfattareInlägg