Forum › DISTRIKT › Blekinge › Returbilen i Kristianstad › Returbilen i Kristianstad
2012-05-03 kl. 12:58 #32188
[Originally posted by Janne]
Är det samma bil som stått ett tag tro. Rörhögen framtill är jag sugen på, men är det samma bil så är den ju borta sen länge.
