Batteri lampan tändes!

Forum TEKNIK Discovery Discovery 3 (2005-2009) Batteri lampan tändes! Batteri lampan tändes!

#29371
SLRK Forum
Administratör

    [Originally posted by #1784 Thomas]

    Finns nog både långsam och snabb död även bland generatorer. Men D3’ans generator är ingen evighetsmaskin, de flesta har nog bytts minst en gång vid det här laget. Var ett tag sedan jag bytte, men då var det en faktor 3 eller 4 ggr billigare att köpa en ny generator från LR i UK jämfört med Sverige.